به فرزندان خود استفاده ايمن از اينترنت را آموزش دهيم

به وبلاگ فروشگاهی خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
نرم افزار
آموزش زبان
آموزش مهارت
آموزش کامپیوتر
آموزش نرم افزار های تخصصی
آموزش حسابداری
آموزش فقه و حقوق اسلامی
آموزش گرافیک
اضافات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 158
بازدید کل : 13621
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


ساعت مچی کودکانه باربی barbie دخترانه

<-PollName->

<-PollItems->

ساعت  Swatch مچی سواچ طلاییکیف کارتهای عابر بانک و کارت ویزیت و پول میکرو والـــت Micro Walletتی شرت پارسا ایرانی, فروش تیشرت پارسا ایرانی با حروف نستعلیق
آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

به فرزندان خود استفاده ايمن از اينترنت را آموزش دهيم

يکی از ويژگی های  قابل توجه اينترنت ، قدرت جذب مخاطبان در رده های سنی متفاوت است . تعداد بسيار زيادی از کاربران اينترنت را کودکان و نوجوانانی تشکيل می دهند که با علاقه بسيار زياد ساعت های متمادی از وقت خود را صرف استفاده از اينترنت می نمايند .اينترنت می تواند مکانی بزرگ برای کودکان و نوجوانان به منظور انجام فعاليت های سودمندی نظير آموزش ، سرگرمی ، ارتباط با دوستان هم کلاسی و ساير موارد ديگر باشد . اينترنت نيز همانند دنيای واقعی، می تواند به محلی خطرناک برای کودکان و نوجوانان تبديل شود. آيا فرزندان ما با نحوه استفاده ايمن از اينترنت آشنا شده اند ؟ مسئوليت اين کار بر عهده کيست ؟ بدون شک ، والدين دارای نقشی اساسی در اين رابطه می باشند . آنان می بايست قبل از اين که به فرزندان خود اجازه استفاده از اينترنت را بدون نظارت خاصی بدهند ، مجموعه قوانين و توصيه های لازم به منظور استفاده ايمن از اينترنت را به آنان آموزش دهند.

و اما چند پيشنهاد :

·         فرزندان خود را تشويق نمائيد که تجارب استفاده از اينترنت را با شما به اشتراک گذارند .

·         به فرزندان خود نحوه استفاده از اينترنت به منظور شکوفائی و بالفعل شدن استعدادهای درونی آنان را آموزش دهيد . در صورتی که فرزندان شما با مشاهده برخی اطلاعات بر روی اينترنت هيجان زده می شوند، می بايست اين موضوع سريعا" به شما اطلاع داده شود .

·         در صورتی که فرزند شما از اطاق های چت ، برنامه های IM ، بازی های کامپيوتری online و يا ساير فعاليت هائی استفاده می نمايد که مستلزم استفاده از يک نام برای ورود و شناسائی است ( Login name)، به آنان در انتخاب يک نام مناسب کمک نمائيد . نام انتخاب شده نمی بايست بيانگر برخی اطلاعات شخصی باشد .

·         به فرزندان خود تاکيد نمائيد که هرگز  آدرس ، شماره تلفن و ساير اطلاعات شخصی نظير نام و آدرس مدرسه خود را بر روی اينترنت اعلام ننمايند .

·         اينترنت تصويری از دنيای واقعی است . بنابراين به فرزندان خود  تفاوت بين درستی و نادرستی بر روی اينترنت را که همانند دنيای واقعی است ، آموزش دهيد .

·         نحوه احترام به ساير افراد online در اينترنت را به فرزندان خود آموزش دهيد . خصلت های پسنديده انسانی با نشستن پشت کامپيوتر تغيير نمی يابند  .

·         نحوه رعايت حقوق ديگران در اينترنت را به فرزندان خود آموزش دهيد . تکثير غير مجاز محصولات فکری و نرم افزاری ديگران نظير فايل های موزيک ، بازی های کامپيوتری و ساير نرم افزارها ، همواره خلاف اصول اخلاقی است .
 

·         به فرزندان خود تاکيد نمائيد دوستانی را که از طريق اينترنت پيدا می نمايند، هرگز به تنهائی ملاقات نکنند. پيشنهاد می گردد ، همواره اولين ديدار با نظارت والدين انجام شود . دوستان online ممکن است افرادی که ادعا می نمايند، نباشند .

·         به فرزندان خود تاکيد نمائيد که هر چيزی را که در اينترنت مطالعه و يا مشاهده می نمايند ، ممکن است درست نباشند . آنان را تشويق نمائيد که در صورت عدم اطمينان از صحت يک موضوع ، آن را به شما اطلاع داده تا کمک لازم به آنان ارائه گردد . 

·         فعاليت های online فرزندان خود را با استفاده از نرم افزارها و امکانات موجود ، کنترل نمائيد . با اعمال نظارت خيرخواهانه والدين ، می توان محتويات زيان بخش را فيلتر نمود  و از سايت هائی که آنان ملاقات نموده اند ، آگاه گرديد .

برگرفته از سايت مايکروسافت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[+] نوشته شده توسط ارسلان پاکدامن در چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 9:26 | |

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
ارسلان پاکدامن
لينكستان
عضو شوید تبلیغ کنید ماهیانه درآمد کسب کنید
عضو شوید فعالیت کنید در خانه صاحب درآمد شوید
فروشگاه 118 کالا درخدمت شماست
آموزش کامپیوتر
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فروشگاهی و آدرس gangedanesh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

موسیقی بی کلام
کاج 770
فروشگاه شهر سی دی
فروشگاه زن بانو
فروشگاه طلا و جواهر
فروشگاه نشر کتاب
فروشگاه بازار کداک
بازار خودرو
فروشگاه گل زعفران
فروشگاه زبان سی دی
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , ganjedanesh.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com